Watercolor . Ilustration
m'encanten la perspectiva + aquests colors tan vius
és un tema molt dolç.......com el blat, com el pa que ens alimenta cada dia.... aixis un cop més, prescindint del dibuix, m'agrada a voltes, explicar les coses sols amb colors i prespectiva
m'encanten la perspectiva + aquests colors tan vius
ResponderEliminarés un tema molt dolç.......com el blat, com el pa que ens alimenta cada dia.... aixis un cop més, prescindint del dibuix, m'agrada a voltes, explicar les coses sols amb colors i prespectiva
ResponderEliminar