6 jul 2014

Blat

2 comentarios:

  1. m'encanten la perspectiva + aquests colors tan vius

    ResponderEliminar
  2. és un tema molt dolç.......com el blat, com el pa que ens alimenta cada dia.... aixis un cop més, prescindint del dibuix, m'agrada a voltes, explicar les coses sols amb colors i prespectiva

    ResponderEliminar