7 jul 2014

Quiero hacer contigo lo que la primavera hace con los cerezos..............Pablo Neruda

2 comentarios:

  1. Gràcies, per mi les flors, són l'escusa perfecta per gaudir amb els colors, si t'hi ficsas bé, no tenen forma concreta, són flors que surten de dins meu, sense dibuix previ..... són una explosió de formes i colors

    ResponderEliminar