Watercolor . Ilustration
encara tinc el tapete de Nadal a la taula
je je je ... doncs Nadal ja comença a quedar una mica lluny ....... molt maco tot el que mostres, i enhorabona pel llibre
gràcies, el novembre sortira, el llibre vull dir.....je je je, crec que el tapete el deixaré tot l'any,,ajaaaaa...m'agrada, bon dia
encara tinc el tapete de Nadal a la taula
ResponderEliminarje je je ... doncs Nadal ja comença a quedar una mica lluny ....... molt maco tot el que mostres, i enhorabona pel llibre
ResponderEliminargràcies, el novembre sortira, el llibre vull dir.....je je je, crec que el tapete el deixaré tot l'any,,ajaaaaa...m'agrada, bon dia
ResponderEliminar