Watercolor . Ilustration
OLÉEEEEE!!!! Preciós!!! sembla sortit de la millor escola impressionista
gràcies,,ho estaves esperant, ho sé, sé el teu amor i passió per l'art.. i ho esperes com un bon plat de tiberi...gràies Josep Maria, t'ho devia
OLÉEEEEE!!!! Preciós!!! sembla sortit de la millor escola impressionista
ResponderEliminargràcies,,ho estaves esperant, ho sé, sé el teu amor i passió per l'art.. i ho esperes com un bon plat de tiberi...gràies Josep Maria, t'ho devia
ResponderEliminar