22 ene 2014

oil on canvas..

2 comentarios:

  1. OLÉEEEEE!!!! Preciós!!! sembla sortit de la millor escola impressionista

    ResponderEliminar
  2. gràcies,,ho estaves esperant, ho sé, sé el teu amor i passió per l'art.. i ho esperes com un bon plat de tiberi...gràies Josep Maria, t'ho devia

    ResponderEliminar