21 ene 2014

Avui......i també he començat el dibuix d'un altra Crisantem, el llibre (arte actual) ja està en marxa

3 comentarios:

  1. encara tinc el tapete de Nadal a la taula

    ResponderEliminar
  2. je je je ... doncs Nadal ja comença a quedar una mica lluny ....... molt maco tot el que mostres, i enhorabona pel llibre

    ResponderEliminar
  3. gràcies, el novembre sortira, el llibre vull dir.....je je je, crec que el tapete el deixaré tot l'any,,ajaaaaa...m'agrada, bon dia

    ResponderEliminar