M'agrada, però una pregunteta... no tindria d'estar la casa, com a motiu principal, un xic mes a l'esquerra i mes amunt?... per allò de la proporció áurea, clar.
UEEEEEEEE...... Joaquim...molt bona idea, lo de la proporció áurea... l'he tingut present, però se'm feia complicat, ja que és el punt on vaig veure la prespectiva del paisatge i el que em va inspirar... però m'agrada molt el teu comentari... la proporció áurea, la dels grans mestres de la pintura!!!! sublim
sensacional paisatge rural en hivern
ResponderEliminarGRÀCIES, JOSEP MARIA... AL TWITTER A TRIOMFAT.... 3 FAVORITOS, UN RETWITT I 4 SEGUIDORS NOUS,,, biennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
ResponderEliminarM'agrada, però una pregunteta... no tindria d'estar la casa, com a motiu principal, un xic mes a l'esquerra i mes amunt?... per allò de la proporció áurea, clar.
ResponderEliminarUEEEEEEEE...... Joaquim...molt bona idea, lo de la proporció áurea... l'he tingut present, però se'm feia complicat, ja que és el punt on vaig veure la prespectiva del paisatge i el que em va inspirar... però m'agrada molt el teu comentari... la proporció áurea, la dels grans mestres de la pintura!!!! sublim
ResponderEliminar