Watercolor . Ilustration
preciós fotomuntatge, em fa pensar en l'art-decó
Gràcies, Josep Maria.....he fet l'estil de foto antic....
preciós fotomuntatge, em fa pensar en l'art-decó
ResponderEliminarGràcies, Josep Maria.....he fet l'estil de foto antic....
ResponderEliminar