29 abr 2013

Expo,, de Coloms missatgers. Al Restaurant Crinyol de Vic. C. Montserrat 20, del 3 al 31 de maig, de dimarts a diumenge de 9 matí a les setze hores-

2 comentarios:

  1. l'anirem a veure i felicitats per la renovació, tot i que el que hi havia exposat també era bo, bonic fotomuntatge

    ResponderEliminar
  2. El fotomuntatge vol dir..........Coloms missatgers,, volant del meu estudi.... l'anitrm a veure SI SI SI,,,,,,,,i farem un brindis!!

    ResponderEliminar