Watercolor . Ilustration
molt bonic, em fa pensar en l'art decó, i la rosa en la proppassada diada de Sant Jordi
Són una tirada de fotomuntages experimentals, gràcies
molt bonic, em fa pensar en l'art decó, i la rosa en la proppassada diada de Sant Jordi
ResponderEliminarSón una tirada de fotomuntages experimentals, gràcies
ResponderEliminar