25 abr 2013

fotomuntatge

2 comentarios:

  1. molt bonic, em fa pensar en l'art decó, i la rosa en la proppassada diada de Sant Jordi

    ResponderEliminar
  2. Són una tirada de fotomuntages experimentals, gràcies

    ResponderEliminar