Watercolor . Ilustration
déu n'hi do amb la complexitat d'aquesta obra, engloba varis temes i es percep, crec, la silueta de l'artista al darrera.
Molt bonica, esplèndidament dibuixada... Una pintura esplèndida!
Gràcies Florentino, et pots fer seguidor del bloc per favor? i participar? molt atentament i molt agraïda...Marta
JEP, aquí si et dono la raó...... complexa obra, però autèntica, i Si la silueta sóc jo.. moltes gràcies, no deixis de comentar, enriqueix les meves obres amb les teves paraules, per bé que tinguem alguna contradicció en la comprenssió escrita
déu n'hi do amb la complexitat d'aquesta obra, engloba varis temes i es percep, crec, la silueta de l'artista al darrera.
ResponderEliminarMolt bonica, esplèndidament dibuixada... Una pintura esplèndida!
ResponderEliminarGràcies Florentino, et pots fer seguidor del bloc per favor? i participar? molt atentament i molt agraïda...Marta
EliminarJEP, aquí si et dono la raó...... complexa obra, però autèntica, i Si la silueta sóc jo.. moltes gràcies, no deixis de comentar, enriqueix les meves obres amb les teves paraules, per bé que tinguem alguna contradicció en la comprenssió escrita
ResponderEliminar