22 ene 2013

Per tu he tornat al carrer !!!!!!!!

4 comentarios:

  1. déu n'hi do amb la complexitat d'aquesta obra, engloba varis temes i es percep, crec, la silueta de l'artista al darrera.

    ResponderEliminar
  2. Molt bonica, esplèndidament dibuixada... Una pintura esplèndida!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Florentino, et pots fer seguidor del bloc per favor? i participar? molt atentament i molt agraïda...Marta

      Eliminar
  3. JEP, aquí si et dono la raó...... complexa obra, però autèntica, i Si la silueta sóc jo.. moltes gràcies, no deixis de comentar, enriqueix les meves obres amb les teves paraules, per bé que tinguem alguna contradicció en la comprenssió escrita

    ResponderEliminar