21 ene 2013

Les millors coses de la vida

2 comentarios:

  1. simpàtic dibuix amb un missatge ben cert però alhora gens valorat avui dia

    ResponderEliminar
  2. llàstima de societat,,, dibuix senzill .. però il.lustrador de la frase, he volgut representar, la innocència, els infants, els jocs, els animalons, la tendresa, coses que són molt més que coses

    ResponderEliminar