20 ene 2013

Cor fort!!!

2 comentarios:

  1. contrast entre el roig del cor i la figura en negre, molt bo el detall de les tirites al cor, la manca de boca reflecteix encara més expressivitat, missatge melangiós que s'adiu del tot amb el que transmet el dibuix

    ResponderEliminar
  2. Estic totalment d'acord, gràcies Josep Maria

    ResponderEliminar