Watercolor . Ilustration
la part que s'albira del dibuix té bon caire, però hi ha una zona fosca que no sé ben bé com definir-la, ara bé, amb el nom de l'artista dessota, potser és com una targeta de presentació
És una nova targeta de presentació que estic fent per el 2013....mil i una TANKKKK UUUU
la part que s'albira del dibuix té bon caire, però hi ha una zona fosca que no sé ben bé com definir-la, ara bé, amb el nom de l'artista dessota, potser és com una targeta de presentació
ResponderEliminarÉs una nova targeta de presentació que estic fent per el 2013....mil i una TANKKKK UUUU
ResponderEliminar