27 dic 2012

2 comentarios:

  1. la part que s'albira del dibuix té bon caire, però hi ha una zona fosca que no sé ben bé com definir-la, ara bé, amb el nom de l'artista dessota, potser és com una targeta de presentació

    ResponderEliminar
  2. És una nova targeta de presentació que estic fent per el 2013....mil i una TANKKKK UUUU

    ResponderEliminar