28 dic 2012

dibuix previ al oli que vaig penjar de nom bruixeta

2 comentarios:

  1. extraordinari dibuix on tot és encertat, la figura central, la perspectiva, el fons, els colors, el traç, esplèndida!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Merci!! com ja he dit al títol, aquest és el dibuix que més tard vaig fer l'oli i després l'he colorejat

    ResponderEliminar