14 nov 2012

nova imatge de perfil...on twitter,@mapumuvic

4 comentarios:

  1. Respuestas
    1. Gràcies,,,,un dia també a:) a la noia dels pinzells que llegia els llibres a cau d'orella........( de perfil )

      Eliminar
  2. segueixo insistint en la modernor d'aquest estil endagat per l'artista

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. com dic...... un dia foto de perfil a la noia dels pinzells...gràcies també

      Eliminar