Gràcies.això que tu dius tènica de còmic...( no ho havia pensat ) son bafarades,o almenys jo ho conec amb aquest nom.... ojo!!!! no és cap critica eh!!!!! és senzillament tal com jo ho veig,,,però he de reconeixa que tens raó...als còmics també ho fan servir,,,,,
doncs felicitats!!!!! i molt bona la idea de posar tècnica de còmic a la foto.
ResponderEliminarGràcies.això que tu dius tènica de còmic...( no ho havia pensat ) son bafarades,o almenys jo ho conec amb aquest nom.... ojo!!!! no és cap critica eh!!!!! és senzillament tal com jo ho veig,,,però he de reconeixa que tens raó...als còmics també ho fan servir,,,,,
ResponderEliminar