Watercolor . Ilustration
M'agrada molt!!!
Gràcies,,,,un dia també a:) a la noia dels pinzells que llegia els llibres a cau d'orella........( de perfil )
segueixo insistint en la modernor d'aquest estil endagat per l'artista
com dic...... un dia foto de perfil a la noia dels pinzells...gràcies també
M'agrada molt!!!
ResponderEliminarGràcies,,,,un dia també a:) a la noia dels pinzells que llegia els llibres a cau d'orella........( de perfil )
Eliminarsegueixo insistint en la modernor d'aquest estil endagat per l'artista
ResponderEliminarcom dic...... un dia foto de perfil a la noia dels pinzells...gràcies també
Eliminar