Extraordinària obra que entronca com anell al dit amb el moviment expressionista de principis del segle XX. Colors vius i formes dissipades manifesten un posat i una actitud veraçment bohèmies enfront el fet de viure i sentir l'art. A en Schielle, en Kirchner, en Modigliani i companyia, els plauria tant com a mi, aquesta petita meravella.
Gràcies....... grans mestres de l'art i la bohèm!!!!!i el teu comentari delata que els has estudiat e investigat molt...........Modigliani , vaja!! tots, son ara, una gran passió per mi..........
Extraordinària obra que entronca com anell al dit amb el moviment expressionista de principis del segle XX. Colors vius i formes dissipades manifesten un posat i una actitud veraçment bohèmies enfront el fet de viure i sentir l'art.
ResponderEliminarA en Schielle, en Kirchner, en Modigliani i companyia, els plauria tant com a mi, aquesta petita meravella.
Gràcies....... grans mestres de l'art i la bohèm!!!!!i el teu comentari delata que els has estudiat e investigat molt...........Modigliani , vaja!! tots, son ara, una gran passió per mi..........
ResponderEliminaro, aquest és preciós
ResponderEliminar