21 mar 2012

Madam...Gemila

                                                      Madam Gemila

3 comentarios:

  1. Extraordinària obra que entronca com anell al dit amb el moviment expressionista de principis del segle XX. Colors vius i formes dissipades manifesten un posat i una actitud veraçment bohèmies enfront el fet de viure i sentir l'art.
    A en Schielle, en Kirchner, en Modigliani i companyia, els plauria tant com a mi, aquesta petita meravella.

    ResponderEliminar
  2. Gràcies....... grans mestres de l'art i la bohèm!!!!!i el teu comentari delata que els has estudiat e investigat molt...........Modigliani , vaja!! tots, son ara, una gran passió per mi..........

    ResponderEliminar