1 abr 2012

Gitana

                                                                    Gitana

3 comentarios:

  1. Frescal de rierol, primavera florida, de color net amb traç espontani, m'agrada tant o igual com la Gemila.

    ResponderEliminar
  2. Felicitacions a en Miquel, m'ha tret els mots de la boca, pensava comentar quelcom molt semblant tocant a LA GITANA, i per no repetir-ho, m'adhereixo plenament al seu comentari.

    ResponderEliminar
  3. moltes gràcies.....
    Oli sobre tela 65x55cm...la Gitana .

    ResponderEliminar