11 feb 2012

La dona Andrògina

                                           La dona andrògina.

3 comentarios:

  1. Energia desbordada al servei de l'expressivitat.

    ResponderEliminar
  2. Fitxa tècnica :)
    Suport:) tela
    Format :) 65x45 cm.
    Material:) dibuix a llapis i pintura al oli,,,,,,, no està envernissada .la foto és feta sense cap toc de vernissatge ....(.espero el bon temps fer sortir al bosc a fer-ho)
    Missatge:) posta de sol al mar, on pensaments llunyans gronxen i endormisquen la dona andrògina, banyada en aigües salades de mil colors càlids, per el reflexa de la posta
    molt agraïda per comentar

    ResponderEliminar
  3. m'inspira la cançó e Raimon!! TOTS ELS COLORS DEL VERT.. HORA HORA DIUENT PROU! sols que amb el color vermell.Expressiu a tope.

    ResponderEliminar