Fitxa tècnica .:) ......... Suport:) tela Format :) 65x45 cm. Material:) dibuix a llapis i pintura al oli,,,,,,, no està envernissada .la foto és feta sense cap toc de vernissatge ni en esprai ni en pinzellada.....(.espero el bon temps fer sortir al bosc a fer-ho) per tant , oli pur...ho .recalco per destacar la lluentor autentica dels colors....... és podria dir en castellà (sin trampa ni cartron!!!!) Missatge:) diàleg de dos gira-sols ( femenins ) en mig de la plaça major.(camp) aprofitant els últims però encara poderosos raig de sol del dia. MERCI per comentar.
Destaquen les dones amb tons blanc sobre el roig de fons...m'agrada
ResponderEliminarMoltes gràcies........
Eliminarexcel.lent obra surrealista/fantàstica amb uns gira-sols d'una força abassegadora.
ResponderEliminarFitxa tècnica .:) .........
EliminarSuport:) tela
Format :) 65x45 cm.
Material:) dibuix a llapis i pintura al oli,,,,,,, no està envernissada .la foto és feta sense cap toc de vernissatge ni en esprai ni en pinzellada.....(.espero el bon temps fer sortir al bosc a fer-ho) per tant , oli pur...ho .recalco per destacar la lluentor autentica dels colors....... és podria dir en castellà (sin trampa ni cartron!!!!)
Missatge:) diàleg de dos gira-sols ( femenins ) en mig de la plaça major.(camp) aprofitant els últims però encara poderosos raig de sol del dia.
MERCI per comentar.
Intìmista.
ResponderEliminar