Fitxa tècnica :) Suport:) tela Format :) 65x45 cm. Material:) dibuix a llapis i pintura al oli,,,,,,, no està envernissada .la foto és feta sense cap toc de vernissatge ....(.espero el bon temps fer sortir al bosc a fer-ho) Missatge:) posta de sol al mar, on pensaments llunyans gronxen i endormisquen la dona andrògina, banyada en aigües salades de mil colors càlids, per el reflexa de la posta molt agraïda per comentar
Energia desbordada al servei de l'expressivitat.
ResponderEliminarFitxa tècnica :)
ResponderEliminarSuport:) tela
Format :) 65x45 cm.
Material:) dibuix a llapis i pintura al oli,,,,,,, no està envernissada .la foto és feta sense cap toc de vernissatge ....(.espero el bon temps fer sortir al bosc a fer-ho)
Missatge:) posta de sol al mar, on pensaments llunyans gronxen i endormisquen la dona andrògina, banyada en aigües salades de mil colors càlids, per el reflexa de la posta
molt agraïda per comentar
m'inspira la cançó e Raimon!! TOTS ELS COLORS DEL VERT.. HORA HORA DIUENT PROU! sols que amb el color vermell.Expressiu a tope.
ResponderEliminar