4 jun 2018

Jo crec en los colors, en que los colors canten,

Jo crec en los colors, en que los colors canten,
amb l’esplendor dels cadmis brillants d’un bell mig dia
me subjuguen les formes sorpreses i m’encanten
les transparències tènues com vaga melodia
o el sol de Juny que esclata harmònic i vibrant:
en ell, admiro a Deu, admiro la Natura
i un ametller florit, d'una atmosfera pura
me'l fan sentir mes bo, me'l fan trobar mes gran. Alexandre de Riquer


No hay comentarios:

Publicar un comentario