Watercolor . Ilustration
Felicitats !!!! És una botiga on hi va molta gent i pel davant també n'hi passa molta
Si.....per la festa major de Vic intentaré portar-hi un de gegant, per l'aparador
Felicitats !!!! És una botiga on hi va molta gent i pel davant també n'hi passa molta
ResponderEliminarSi.....per la festa major de Vic intentaré portar-hi un de gegant, per l'aparador
ResponderEliminar