5 mar 2015

Nostàlgia


2 comentarios:

  1. aquí discrepo, s'ha de viure el present, és el que tenim, el passat i el futur no els tenim a l'abast

    ResponderEliminar
  2. d'acord, però és que cada dia més, penso amb aquesta nena

    ResponderEliminar