Watercolor . Ilustration
aquí discrepo, s'ha de viure el present, és el que tenim, el passat i el futur no els tenim a l'abast
d'acord, però és que cada dia més, penso amb aquesta nena
aquí discrepo, s'ha de viure el present, és el que tenim, el passat i el futur no els tenim a l'abast
ResponderEliminard'acord, però és que cada dia més, penso amb aquesta nena
ResponderEliminar