Watercolor . Ilustration
en curulla creació
Gràcies,,,,,,,,,la foto la a fet el Gerard i m'ha enganxat "infraganti"
Aquesta és la bessona d'una altra que vaig fer....ja les ensenyaré juntes i després quan estigui.també la mostraré sola, gràcies
en curulla creació
ResponderEliminarGràcies,,,,,,,,,la foto la a fet el Gerard i m'ha enganxat "infraganti"
ResponderEliminarAquesta és la bessona d'una altra que vaig fer....ja les ensenyaré juntes i després quan estigui.també la mostraré sola, gràcies
ResponderEliminar