17 jun 2014

pintant

3 comentarios:

  1. Gràcies,,,,,,,,,la foto la a fet el Gerard i m'ha enganxat "infraganti"

    ResponderEliminar
  2. Aquesta és la bessona d'una altra que vaig fer....ja les ensenyaré juntes i després quan estigui.també la mostraré sola, gràcies

    ResponderEliminar