Marta Puigvendrelló
Watercolor . Ilustration
18 may 2014
Avui últim dia de l'exposició al restaurant rostisseria El Crinyol, mil gràcies al Dani i la Geni per la bona acollida tot aquest temps, també a tots els que l'heu visitat ......... em consta que heu estat molts
2 comentarios:
josep maria
18 de mayo de 2014 a las 14:19
jo personalment he vist força gent que se'ls miraven
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
Marta
19 de mayo de 2014 a las 0:45
m'agrada
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
Añadir comentario
Cargar más...
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
jo personalment he vist força gent que se'ls miraven
ResponderEliminarm'agrada
ResponderEliminar