18 may 2014

Avui últim dia de l'exposició al restaurant rostisseria El Crinyol, mil gràcies al Dani i la Geni per la bona acollida tot aquest temps, també a tots els que l'heu visitat ......... em consta que heu estat molts

2 comentarios: