4 mar 2014

Dijous , aquesta pàgina , i la del FB,compleix 2 anys, hi ha moltes novetats d'ençà el 6 de març del 2012 fins ara, he volgut destacar aquesta. M'omple d'honor poder formar part i per cert molt ben acompanyada, de la col·lecció Realer de Talybont.... Reconeixeu la meva obra???

2 comentarios: