Watercolor . Ilustration
per cert, m'han dit que el carnaval de Torelló comença a fer figa, aquest any hi havia poca gent mirant-s'ho
Ja.... aquest any, molta gent no hi ha anat.
per cert, m'han dit que el carnaval de Torelló comença a fer figa, aquest any hi havia poca gent mirant-s'ho
ResponderEliminarJa.... aquest any, molta gent no hi ha anat.
ResponderEliminar