2 mar 2014

Carnaval 3

2 comentarios:

  1. per cert, m'han dit que el carnaval de Torelló comença a fer figa, aquest any hi havia poca gent mirant-s'ho

    ResponderEliminar
  2. Ja.... aquest any, molta gent no hi ha anat.

    ResponderEliminar