La música és molt molt Parisina, molt moulin Rouge...m'encanta tota tota la banda sonora, el retrat del noi a la portada amb el fons una obra de Van Gogh.... hi ha alguna frase gènial... a part de la conexió amb tots els escriptors i pintors de l'epoca... en resum!! m'agrada molt, cosa que Woody Allen tampoc és el meu preferit, en aquesta per el meu gust l'ha clavat
Molt recomanable...és una peli molt guayyyyy
ResponderEliminarel tema promet, però el director em causa certa recança
EliminarLa música és molt molt Parisina, molt moulin Rouge...m'encanta tota tota la banda sonora, el retrat del noi a la portada amb el fons una obra de Van Gogh.... hi ha alguna frase gènial... a part de la conexió amb tots els escriptors i pintors de l'epoca... en resum!! m'agrada molt, cosa que Woody Allen tampoc és el meu preferit, en aquesta per el meu gust l'ha clavat
Eliminar