Watercolor . Ilustration
objectivament crec que és bona música, però, com abans, a mi no m'enganxa
és de l'Antonio Machin, versió millorada de Bebo¬Cigala,,,molt profunda....cante hondo
objectivament crec que és bona música, però, com abans, a mi no m'enganxa
ResponderEliminarés de l'Antonio Machin, versió millorada de Bebo¬Cigala,,,molt profunda....cante hondo
ResponderEliminar