16 feb 2014

Bebo & Cigala - Corazon Loco

2 comentarios:

  1. objectivament crec que és bona música, però, com abans, a mi no m'enganxa

    ResponderEliminar
  2. és de l'Antonio Machin, versió millorada de Bebo¬Cigala,,,molt profunda....cante hondo

    ResponderEliminar