23 ene 2014

Més punts de llibre

2 comentarios:

  1. segueixen sent molt bonics, l'única cosa que hi trobo, és potser una repetició temàtica

    ResponderEliminar
  2. Si,,, ara va de noies, de pretty whomans,,, després en faré d'altres temes, m'encanta catalanitzar els noms de parla anglesa,,, ho trobo divertit,total ja és compren,,,jejjjjeeeeee

    ResponderEliminar