16 dic 2013

Frida Khalo, Intenté ahogar mis dolores, pero ellos aprendieron a nadar

2 comentarios:

  1. meravella de paisatge florit!!!!! vivacitat de colors!!!! ja em fa pensar en la Primavera!!! i el text és trist però molt bell

    ResponderEliminar
  2. Jep, al twitter 6 favoritos i un retwitt.... gràcies.. la Frida Khalo és molt bona i punyent

    ResponderEliminar