Watercolor . Ilustration
meravella de paisatge florit!!!!! vivacitat de colors!!!! ja em fa pensar en la Primavera!!! i el text és trist però molt bell
Jep, al twitter 6 favoritos i un retwitt.... gràcies.. la Frida Khalo és molt bona i punyent
meravella de paisatge florit!!!!! vivacitat de colors!!!! ja em fa pensar en la Primavera!!! i el text és trist però molt bell
ResponderEliminarJep, al twitter 6 favoritos i un retwitt.... gràcies.. la Frida Khalo és molt bona i punyent
ResponderEliminar