Watercolor . Ilustration
no he entès res, però que musical i bella que és la llengua basca
ja et passaré la lletra.....crec que t'agradarà molt
no he entès res, però que musical i bella que és la llengua basca
ResponderEliminarja et passaré la lletra.....crec que t'agradarà molt
Eliminar