Gràcies,,,, la vaig penjar al twitter i d'immediat vaig tenir tres seguidors nous,,, els tres americans,, per el contrari,,,,,la vaig penjar a la pàgina de la noia dels pinzells i s'en va borrar un també immediatament....no hi ha qui ho entengui........
que guapa !!!!!!!!!!!! i la decoració també està molt bé !!!!
ResponderEliminarGràcies,,,, la vaig penjar al twitter i d'immediat vaig tenir tres seguidors nous,,, els tres americans,, per el contrari,,,,,la vaig penjar a la pàgina de la noia dels pinzells i s'en va borrar un també immediatament....no hi ha qui ho entengui........
ResponderEliminar