Watercolor . Ilustration
Enhorabona per l'expo i el fotomuntatge està molt bé, mostrant pas a pas com l'esbós va cobrant cos
gràcies..ara m'adono que vaig amb bata,,,
Enhorabona per l'expo i el fotomuntatge està molt bé, mostrant pas a pas com l'esbós va cobrant cos
ResponderEliminargràcies..ara m'adono que vaig amb bata,,,
ResponderEliminar