15 jul 2013

Preparant EXPO al Restaurant Sofia de Vic

2 comentarios:

  1. Enhorabona per l'expo i el fotomuntatge està molt bé, mostrant pas a pas com l'esbós va cobrant cos

    ResponderEliminar
  2. gràcies..ara m'adono que vaig amb bata,,,

    ResponderEliminar