25 jun 2013

I LOVE........... Love Story

2 comentarios:

  1. aquest esbós fa molt bona cara!!!!!!! love story, romanticisme al cent per cent

    ResponderEliminar
  2. Molt bon llibre....gràcies, tarda per acabar l'esbós!!

    ResponderEliminar