Vam dormir amb el son dels justos. Jo hi he pensat molt i crec que el senyor Hamil s'equivoca quan diu això. A mi em sembla que els que millor dormen són els injustos, que tot se'ls en fot, mentre que els justos no poden aclucar l'ull i s'amoïnen per tot. Si no, no serien justos. " ( Romain Gary “ La vida al davant” )
un nou crisantem, formidable com els anteriors, tant de colors com de concepte, i m'agrada molt el detall de la paleta de pintor.
ResponderEliminarPot voler dir que està dormida i té els colors dins el són. Gràcies Josep Maria.
ResponderEliminar